Why do it the normal way?

Leave a comment

Why do it the normal way?

jus gotta beweev in urself if u wanna fwy.

LoL by:
ghostrider45

Tagged: captions, category:Image, dogs, door, flying, hover dog, huskie, husky, levitate, pen

SON OF A ……

Leave a comment

SON OF A ......

dey alwayz find der way hom again…

LoL by:
mikenewman

Tagged: captions, category:Image, cats, dog, mail, package, pakistan, post, what breed

Cuz the muzzle’s not listening!

Leave a comment

Cuz the muzzle's not listening!

Talk To The Paw!!

u tell em goggie!

LoL by:
AngelBaby9801

Tagged: attitude, captions, category:Image, dog, dogs, husky, sled dog, snow, talk to the hand

International Talk Like a Pirate Day

Leave a comment

International Talk Like a Pirate Day

Today is International Talk Like a Pirate Day! So ye ‘n ye sea goggie monster better celebrate together! Enjoy yer pillaging!

Submitted by:
Unknown

Tagged: booty, category:Image, costume, dog, husky, pirate, talk like a pirate day

String Theory

Leave a comment

String Theory

Testing string theory is sooo exhausting!

b kareful 2 stay in dis uniberse!

LoL by:
Unknown

Tagged: captions, category:Image, dog, dogs, experimental, science, string, String Theory, what breed, yarn

Goggie Gif: Fishing Goggie

Leave a comment

Goggie Gif: Fishing Goggie

This goggie is a skilled and successful fisherman!

Submitted by:
Unknown

Tagged: category:Image, dog, fish, fishing, gif, lake, what breed

Goggie Gif: Sudden Nap Attack

Leave a comment

This adorable Bulldog puppy suffers a very sudden nap attack!

Submitted by:
Unknown

Tagged: bulldog, captions, category:Image, dogs, falling, gif, nap attack, puppy

The Notorious P.U.G.

Leave a comment

The Notorious P.U.G.

Puggie Smalls

ai liek it wen u kall meh big puppy!

LoL by:
TuckerBentley

Tagged: biggie smalls, bling, captions, category:Image, dogs, hip hop, hip-hop, notorious b.i.g., pug, rapper, sunglasses

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 131 other followers

%d bloggers like this: